Termeni si conditii

1. Definitii
[●]  – Societatea [●]  cu sediul in [●]  , C.I.F. [●]  , nr. inregistrare la Reg. Com. [●]  , cont bancar [●]  , deschis la [●]  organizata in baza legii romane denumita in continuare ,,Societatea

SITE – Domeniu https://profadeconta.ro si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:
  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Societate prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Societatii UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele si/ serviciile si/sau tarifele practicate de catre Societate intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele si/ serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Societatea are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Societate sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.

MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT – Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.

DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.

NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Societate intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea acestora cu referire la informatiile continute de acesta.

UTILIZATOR este considerata orice persoana, care utilizează Serviciile / accesează Site-ul.

TRANZACȚIE – încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui Produs / Serviciu de către Societate  către Client.

2. General

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Site-ului/Continutului/Serviciului de catre Membru/Client sau Utilizator.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului/Clientului sau Utilizatorului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris catre Societate.

2.3. Accesul la Serviciu se face prin accesarea siteului public disponibil https://profadeconta.ro.

2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul/Clientul sau Utilizatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site – ului, Continutului, Serviciului sau oricarui tert cu care Societatea au incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document va trimite un e-mail pe adresa [●]  cu precizarea ca:

2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de catre Societate prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Societatii de orice natura (electronic, telefonic, etc).

2.5.2. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze Societatea sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la aceasta destinate acestui scop.

2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Societate indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii.

3. Continut

3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Societatii, acesteia  fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrului/Clientului sau Utilzatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original, a oricarui continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Societatii asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Societatii.

3.3. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.

3.4. In cazul in care Societatea confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Societatii  pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.5. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. Contact pentru Clienti si Membri

4.1. Societatea publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite Societatii sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice.

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Societatii de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Societatii se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si  Societatii considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Societatii in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Societatii.

5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Societate in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:

5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea „Click aici pentru dezabonare

5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului individual al Membrului.

5.3.3. Prin contactarea Societatii la datele de mai sus, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document si se aplica doar ulterior transmiterii intentiei de renuntare.

5.5. Societatea isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Societatii  sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

6. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

6.1. Prezentul angajament de respectare a confidențialității explică toate aspectele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și asigură respectarea tuturor principilor referitoare la prelucrare, stabilite de legislația în vigoare, precum și de Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR).

6.2. Orice prelucrare efectuată total sau parțial prin mijloace automatizate, precum și prelucrarea prin alte mijloace decât cele automatizate a datelor cu caracter personal care fac parte dintr-un sistem de evidență a datelor sau care sunt destinate să facă parte dintr-un sistem de evidență a datelor, sunt:

  • prelucrate în mod legal, echitabil și transparent;
  • colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri; prelucrarea ulterioară în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice nu este considerată incompatibilă cu scopurile inițiale;
  • adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
  • exacte și, în cazul în care este necesar, să fie actualizate se vor lua toate măsurile necesare pentru ca datele cu caracter personal care sunt inexacte, având în vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără întârziere;
  • păstrate într-o formă care permite identificarea Utilizatorului pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal vor fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice;
  • prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

6.3. De asemenea politica Societății se referă doar la datele furnizate pe bază de consimțământ de către Client/ Membru sau Utilizator exclusiv pe website/telefonic. Societatea nu răspunde pentru politica de confidențialitate practicată de către oricare alt terț la care se poate ajunge prin legături, indiferent de natura acestora, în afara website-ului.

6.4. Website-ul utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență pentru utilizator și pentru a analiza trenduri, administra website-ul, urmări utilizarea de către Client/ Membru sau Utilizator în cadrul website-ului și pentru a colecta informații demografice despre baza de utilizatori ca și întreg. Datele personale vor fi păstrate într-o formă care permite identificarea pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele.

6.5. Societatea colectează date cu caracter personal, pe paginile website-ului, numai cu consimțământul Client/ Membru sau Utilizator, în următoarele scopuri:

  • marketing (direct) – newsletter în format electronic sau sondaje, publicitate, loterii publicitare;
  • marketing și promovare – comunicare pe canale media și rețele de socializare;
  • scopuri de cercetare și efectuarea de statistici;
  • trimiterea de comunicări, evaluarea comportamentului în mediile online, testare, dezvoltare, utilizare;

6.6. Client/ Membru sau Utilizator îsi poate retragere consimțământul, în orice moment, acest lucru neafectând prelucrarea efectuată pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Retragerea consimțământului se poate face simplu prin transmiterea unui email la ________________ sau prin ____________ orice alta modalitate agreata de parti.

6.7. În cazul in care se intenționează prelucrarea ulterioară a datelor cu caracter personal într-un alt scop decât cel pentru care acestea au fost colectate, înainte de această prelucrare ulterioară, se vor transmite precizări privind acordul utilizatorului, referitoare la informațiile privind scopul prelucrării și orice informații suplimentare relevante solicitate care pot include:

  • perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal conform criteriilor utilizate pentru a stabili această perioadă;
  • existența dreptului de a solicita accesul, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a vă opune prelucrării, precum și a dreptului la portabilitatea datelor;
  • existența dreptului de retragere al consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;
  • dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
  • dacă furnizarea de date cu caracter personal reprezintă o obligație legală sau contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract, precum și dacă utilizatorul este obligat să furnizeze aceste date cu caracter personal și care sunt eventualele consecințe ale nerespectării acestei obligații;
  • informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări.

6.8. Utilizatorul are dreptul de a se opune colectării datelor sale personale și poate solicita ștergerea acestora, revocându-și astfel acordul dat pentru document, și renunțând astfel la orice drept implicit specificat în acesta și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese și în orice moment.

6.9 Societatea se obliga ca datele colectate să fie folosite numai în conformitate cu scopurile declarate și să nu facă publică, să vândă, închirieze, licențieze, transfere, etc. baza de date conținând informații referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Utilizatorului vreunui terț neimplicat în îndeplinirea scopurilor declarate.

6.10. Date furnizate către Societate pot include:

  • numele și prenumele, denumirea, sediul, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon, parolele, indiciile pentru parole și informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului, datele necesare pentru a vă procesa plata dacă faceți achiziții, precum numărul instrumentului de plată (de exemplu, numărul unui card de credit) și codul de securitate asociat cu instrumentul de plată; date despre dispozitivul Utilizatorului.
  • Informații obtinute atunci cand sunt folosite serviciile Societatii;
  • Informații despre dispozitivul folosit. Se pot colecta informații despre dispozitiv (cum ar fi modelul de hardware, versiunea sistemului de operare, identificatorii unici ai dispozitivului și informații despre rețeaua mobilă, inclusiv numărul de telefon);
  • Informații de jurnal incluzând detalii despre modul de utilizare a serviciilor Societatea, cum ar fi interogările de căutare;
  • informații înregistrate în jurnalele de telefonie, cum ar fi numărul de telefon, numărul apelantului, numerele de redirecționare, ora și data apelurilor, durata acestora, informațiile de direcționare a mesajelor SMS și tipurile de apeluri;
  • adresa IP;
  • informații despre evenimentele survenite pe dispozitiv, cum ar fi erorile, activitatea sistemului, setările hardware, tipul de browser, limba acestuia, data și ora solicitării și adresa URL de referință;
  • cookie-uri care pot identifica în mod unic browser-ul dvs.;
  • Informații despre locație.

6.11. Datele personale colectate sau stocate, nu vor fi prelucrate mai înainte ca:

  • Utilizatorul sa își dea consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;
  • prelucrarea să fie necesară pentru executarea unui contract sau pentru a face demersuri înainte de încheierea unui contract;
  • prelucrarea să fie necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care ne revine;
  • prelucrarea să fie necesară în scopul intereselor legitime ale Societatea sau de o parte terță, cu excepția cazului în care prevalează interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale dvs., care necesită protejarea datelor cu caracter personal, în special atunci când este vorba despre datele cu caracter personal ale unui copil sau direct marketing.

6.12. Societatea va utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și va stoca datele numai atât cât este necesar pentru acel scop. Dacă prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract sau pentru a face demersuri înainte de încheierea unui contract, perioada de utilizare a datelor este întreaga perioada contractuală, precum și 3 ani de la data încheierii acesteia.

6.13.  Accesul la datele personale este strict limitat personalului Societății, in măsura necesarului, potrivit principiului nevoii de a cunoaste ”need to know”.

6.14 Persoanele terțe care au acces la datele de înregistrare ale Utilizatorului, acces imperios – necesar în procesul de vânzare – livrare – informare sunt:

 

– ________________________

 

Societatea nu va opera transferuri de date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională.

6.15. Stocarea datelor cu caracter personal se va face atât timp cât este necesar pentru a furniza produsele și a desfășura tranzacțiile pe care Utilizatorul le-a solicitat sau în alte scopuri esențiale, precum respectarea obligațiilor legale, soluționarea disputelor și implementarea acordurilor. Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retenție cuprind:

  • menținerea și îmbunătățirea performanței produselor, menținerea în siguranță a sistemelor și menținerea de înregistrări de business și financiare corespunzătoare, conform legislației în vigoare;
  • perioada pentru care Utilizator si-a exprimat consimțământul sau până când urmează sa-si exprime intenția într-una din modalitățile prevăzute în prezenta politică de a nu mai păstra datele cu caracter personal furnizate;
  • dacă este vorba despre date la care Utilizator are acces, acestea vor fi stocate până la ștergerea lor de către Utilizator.
  • situația în care o lege prevede obligativitatea retenției datelor personale, pentru menținerea datelor relevante pentru o investigație sau date care trebuie să fie păstrate în cazul unui litigiu.

6.16 În virtutea dreptului de control al datelor, în cazul în care prelucrarea este efectuată în baza consimțământului Utilizatorului, acesta are următoarele drepturi:

  • Dreptul de a fi informat: se referă la obligația de a vă furniza informații corecte cu privire la prelucrare datelor, în ceea ce privește modul în sunt utilizate datele cu caracter personal;
  • Dreptul de acces înseamnă presupune dreptul de a obține din partea Societatii o confirmare privind prelucrarea sau nu a datelor cu caracter personal, iar daca da, de a va oferi accesul la aceste date precum și informații despre cum sunt prelucrate;
  • Dreptul la portabilitate se refera la posibilitatea Utilizatorului de a primi datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat precum și transmiterea acestor date altui operator;
  • Dreptul la opoziție vizeaza dreptul Utilizatorului de a se opune prelucrării datelor personale atunci când aceasta deservește un interes public ori un interes legitim al nostru.
  • Dreptul la rectificare se refera la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor personale inexacte;
  • Dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat înseamnă posibilitatea Utilizatorului a solicita stergerea datelor colectate fără întârzieri nejustificate, în oricare din următoarele situații: nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, retragerea consimțământului, opunerea la prelucrare, colectarea ilegală, ștergerea pentru respectarea unei obligații legale sau colectarea făcută cu oferirea de servicii ale societății informaționale;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat dacă se contestă exactitatea datelor pe o anumita perioadă, suficientă pentru verificarea datelor, dacă prelucrarea este ilegala dar nu se dorește ștergerea datelor doar restricționarea, în cazul în care nu Societatea nu mai are nevoie de datele personale în vederea prelucrării însa Utilizatorul le solicita pentru apărarea unui drept în instanță sau dacă s-a opus prelucrării;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri.

În situația în care Utilizatorul considera că datele lui nu sunt prelucrate legal, are dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

7. Politica de vanzare online

7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site – de  confirmat in urma discutiilor purtate cu IT
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.3. Societatea isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client (folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc) , accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Societatea.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.5. Societatea poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • activitatea Clientului poate produce daune Site-ului, Societatii si /sau partenerilor sai;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Societatii ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
  • alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).

7.2. Produse si servicii
7.2.1. Societatea poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acestea sau de catre oricare alt tert cu care are au incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2 Societatea poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
7.2.3. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.4. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Societatea nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii decat modificari ale facturilor emise decat in limitele precizate.
7.2.5 Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul Site-ului se poate face prin transfer bancar cat si online prin redicrectionare catre site-ul [●].

7.2.6. In cazul platilor efectuate prin transfer bancar nu sunt / nu pot fi facute responsabile pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

Dovada plății va fi transmisa de client către Societate la adresa de e-mail  [●].

7.2.8 In cazul putin probabil in care Societatea nu va putea onora o parte din produse si/servicii, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:

  1. anularea comenzii sau
  2. scoaterea din comanda a produsului/serviciului ce nu mai poate fi livrat

7.3. Comanda online – ÎNSCRIEREA ON-LINE LA CURSURI

7.1. Clienții se pot înscrie la cursurile oferite prin completarea on-line a formularului de înscriere disponibil pe Site.

7.2. Înainte de a completa formularul de înscriere on-line şi de a-l transmite, Clientul va confirma că acceptă Documentul.

Dacă Clientul nu este de acord cu Termenii, nu se va putea înscrie la curs decât prin contactarea reprezentanților Societatii telefonic sau prin e-mail.

7.3. Informațiile completate de către Client în cuprinsul formularului de înscriere trebuie să fie reale şi complete. În momentul acceptării termenilor și condițiilor și apăsării pe butonul „Înscriere” Clientul se obligă să completeze corect şi complet formularul de înscriere, furnizând toate datele obligatorii, inclusiv cele pentru facturarea serviciilor.

7.4. Societatea  nu poate fi răspunzătoare pentru corectitudinea datelor oferite de Clienți în formularul de înscriere, iar răspunderea aceteia nu va putea fi angajată sub nicio formă pentru orice fapt derivând din neexecutarea corespunzătoare a obligațiilor de către Clienți conform termenilor şi condiţiilor sau pentru fapte şi/sau consecinţe ce se datorează direct şi/sau indirect încălcării de către utilizatori a obligaţiei de a furniza corect şi complet datele solicitate prin formularul de înscriere, ori prin intermediul celorlalte formulare disponibile pe site.

7.5. Solicitările realizate prin acest formular vof fi luate în considerare doar dacă persoanele care fac solicitarea îndeplinesc următoarele condiții:

  1. au vârsta împlinită de cel puțin 18 ani;
  2. achită contravaloarea cursurilor
  1. 7.Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

7.8. In cazul in care Clientul, din motive intemeiate, renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat, suma aceasta va fi rambursata de catre Societate in maxim 14 zile de la data la care aceasta a luat la cunostinta de acest fapt.

7.9. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului.

Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe [●]  mentionand clar solicitarea si numarul comenzii:

  1. Clientul renunta la un produs si notifica Societatea inainte de expedierea comenzii/prestarea serviciului
  2. Modificarea adresei de livrare
  3. Modificarea metodei de plata
  4. Modificare date pentru facturare

7.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul poate solicita modificarea comenzii la telefon.
7.5. Contract si finalizare
7.5.1 Societatea va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.
7.5.2. Societetea va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta.
7.5.3. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.


7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Societatea respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Societate.

Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003 sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung.

7.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor
7.8.1. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

  • 7.8.1.1. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
  • 7.8.1.2. Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii.


7.8.2. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Societatea,  cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe Sitein sectiunea Retur;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.

7.8.5. Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

7.8.5.1. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
7.8.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
7.8.6. Membrul/Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur.
7.8.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, Societatea,  va rambursa acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.
7.8.8. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

8. Frauda

8.1. Societatea nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
8.3. Societatea  declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Societatii.
8.4. Clientul sau Membrul va informa Societatea,  asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. Societatea  nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
8.6. Comunicarile realizate de catre Societate , prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Site – ului/Continutul si Societatea isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Societate
8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.
8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Societate, catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

9. Limitare de responsabiltate

9.1 Societatea nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Societate, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa  contacteze Societatea pentru detalii conform detaliilor de contact la [●]  astfel incat acestea sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.4. Societatea nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.5. Societatea este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al  Societatii atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.6. Societatea nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

10. Forta majora si cazul fortuit

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

11. Litigii

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Societatea, Membrului/Clientului/Utilizatorului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile „Termeni si conditii”.
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client/Utilizator si Societate, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. 

12. Dispozitii finale

12.1. Societatea isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Societatea nu va putea fi tinuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
12.3. Societatea isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. 

13. Contact si alte informatii

13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Societetea,va rugam sa ne contactati la numarul de telefon {_______}, de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la [●]

13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul https://profadeconta.ro functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea acesteia.