Ce vom invata la acest curs?
1. Cine sunt clientii nostri? Cum ii putem clasifica?
2. Ce cuprinde dosarul permanent al unei societati?
3. Care sunt primii pasi de facut in momentul in care incepem sa lucram pentru o companie client?
4. Ce registre sunt obligatoriu de cunoscut?
5. Ce sunt procedurile contabile? Cum le aplicam?
6. Planul de conturi conform OMFP 1802/2014. Particularitati.
7. Cum introducem intr-un soft de contabilitate facturile de clienti? Cum verificam notele contabile dupa validarea unei inregistrari contabile?
8. Ce sunt veniturile in avans? Cum si cand se inregistreaza?
9. Cum introducem intr-un soft de contabilitate facturile de achizitii? Cum verificam notele contabil dupa validarea unei inregistrari contabile?
10. Cum facem diferenta intre obiectele de inventar si imobilizarile corporale?
11. Cand si cum inregistram o imobilizare necorporala?
12. Ce sunt cheltuielile in avans? Cum si cand se inregistreaza?
13. Deconturile de cheltuieli. Modalitati inregistrare. Modalitatile de plata a avansurilor spre decontare.
14. Registru de casa;
15. Jurnalele de banca;
16. Inregistrarea leasingurilor/ contractelor de credit.
17. Inchiderea conturilor de TVA. Verifcarea Jurnalelor de cumparari, respectiv vanzari.
18. Darea in consum a obiectelor de inventor;
19. Amorizarea imobilizarilor necorporale/ corporale;
20. Inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli;
21. Interpretarea rezultatelor din balanta analitica. Verificarea componentei soldurilor.
Formular inscriere curs
Completeaza formularul sau contacteaza-ne la 0300 123 456
* in cazul in care la data inceperii cursului nu avem inscrisi numarul minim de cursanti, ne rezervam dreptul de a amana inceperea cursului pana la completarea numarului minim de cursanti.



